Generalforsamling 2020

Den 26. november 2020 afholdt Camping Outdoor Danmark årsmøde og generalforsamling. Programmet bestod af spændende oplæg og vigtige informationer om Camping Outdoor Danmarks fremtid.

Temaet for mødet og generalforsamlingen  var ”Sammen kan vi mere”.

Gennem dagens indslag blev det understreget, at vi kan løfte mere når vi i fællesskab arbejder sammen.

Det gælder også på Brandingsiden, hvor ambitionen for Camping Outdoor Danmark i 2021 er TV Branding af Camping som Ferieform. Denne kampagne ligger i direkte forlængelse af vores branding af ”Camping. Det er ferie” var vores første fælles digitale branding indsats. Den blev gennemført i 2018 og 2019. Livsbekræftende film og fotos med budskaber som fx, ”Tid til camping – Den ukomplicerede levevis – Naturen er lige rundt om dig” blev styrket fra vores fælles Facebook side: https://www.facebook.com/campingferie/

Det er afgørende for hele branchen, at vi har branding af camping.

I forbindelse med genåbningen af Danmark i foråret fik vi sat brandingindsatsen op i et højere niveau, så danskerne  i stort omfang var på besøg hos forhandlerne, eller holdt ferie på campingpladserne.

Det positive momentum vi har fået skabt skal udnyttes i 2021, så brandet ”Camping som Ferieform” står endnu stærkere i Danskernes bevidsthed.

Camping Outdoor Danmark arbejder med Branding, der er vedtægtsbestemt. Camping Outdoor Danmark arbejder ikke med markedsføring.

Nedenfor kan du læse referat af Generalforsamlingen, og se udvalgte oplæg og videoer fra dagen.

Generalforsamlingsreferat 26. nov. 2020

Tilmeldingsliste - Årsdag og Generalforsamling

Sammenklip af Generalforsamlingens oplæg

Oplæg: Bestyrelsesformandens beretning