Menu
  • Del

”Camping. Det er ferie” - Kampagnen

Disse svære tider understreger behovet for, at vi står sammen om at brande camping som ferieform. På opfordring fra flere sider har vi nu ved fælles indsats udarbejdet en række helsides annoncer.

 

De helsides annoncer kan naturligvis samtidig kommunikeres over alt på vores respektive sociale medier.

 

”Camping. Det er ferie” - er overskriften. “Det er godt at være ude” er budskabet, som skal vise, at camping er en ferieform, som er tryg, relevant og meget attraktiv i disse coronatider. Vi har i en lynindsats brugt de forhåndenværende billeder og budskaber, som brandingudvalget har udarbejdet.

TAK for de kommentarer og input, som vi har modtaget undervejs fra de af jer, som har været mest proaktive.

 

Vi har nu planlagt at køre annoncekampagnen helt frem til sommerferien. Både med helsidesannoncer og med annoncekampagner på Facebook.

De helsides annoncer kan naturligvis samtidig kommunikeres over alt på vores respektive sociale medier. Kampagnen kører også i Facebookuniverset ”Camping. Det er ferie”, hvor vi modtager læsernes bedste “Det er godt at være ude” billeder.

 

 

I kan stadig bidrage!

Hvis vi for alvor skal få dette til at flyve, har vi behov for bredere funding. Vi håber, du vil støtte kampagnen! Derfor har vi lavet to pakker, hvor du frit kan vælge at støtte.

  • En pakke hvor du støtter med 2.000 kr.
  • En pakke hvor du støtter med 5.000 kr.

 

Mail til jpb@campingoutdoordanmark.dk hvis du vil bakke indsatsen op økonomisk.

Alle opfordres til at dele budskabet og materialet på sociale medier, så vi også når ud elektronisk.

Har du fotos, som passer, og som fællesskabet må anvende, så send dem gerne vores vej. I kan se indrykningsplanen for helsidesannoncerne her:

 

JP

  • Indrykninger af bagsider i Jyllands Posten - henholdsvis den 1. maj og den 6. maj
  • Indrykninger af helsider i Jyllands Posten - henholdsvis den 29. april og den 3. maj
  • Indrykning af bagsiden i Jyllandspostens ferietillæg den 9. maj
  • Indrykning af bagsiden i Jyllandspostens camping tillæg den 24. maj
  • Indrykning af helside i Jyllandspostens camping & friluftsliv tillæg den 6. juni

BT

Indrykninger af bagsider på BT - henholdsvis den 8. maj og den 1. juni

Sjællandske Tidende, Dagbladet Køge, Dagblade Ringsted, Dagbladet Roskilde, Frederiksborg Amts Avis og Nordvestnyt

Indrykning af bagsiden i tillægget Gul & Gratis den 16. maj

Fyns Amtsavis og Fyns Stifttidende

Indrykning af bagsiden i tillægget Gul & Gratis den 9. maj.

Berlingske Tidende

Indrykning af helside i Berlingske Tidendes Livsstil Sommer tillæg samt helsides artikel om camping den 2. juni

 

Nedenfor kan du se eksempler på de annoncer, som er sendt til indrykning eller allerede er indrykket.

 

 

 

 

 

 

Nye Facebook film (28/7)

Af det eksisterende fotomateriale har vi produceret 3 små levende fotofilm til Facebook.
Filmene består af “Det er godt at være ude - Camping. Det er ferie” budskabet. Hertil kommer en påmindelse om STAY SAFE trekanten i forbindelse med sundhedsmyndighedernes retningslinjer og en afsluttende kobling til den nationale kampagne “Meget mere end #BAREDANMARK”.

Efter dialog med og opbakning fra brandingudvalget så tester vi brug af medlemmernes livsstilsbilleder i “Det er godt at være ude - Camping. Det er ferie - kampagnen.

Se de to første små sammensatte fotofilm her, de er netop uploaded: https://www.facebook.com/campingferie/

Vi begynder også at modtage gode historier med tilhørende billeder fra campinglivet på pladserne. Disse bringer vi også som fortællinger fra det virkelige campingliv sommeren 2020. Se eksemplet fra Hedebo Strand Camping.