Menu
  • Del

Camping. Ferien er nær - TV-Brandingkampagne 2021

 

 

TV-brandingkampagnen på TV2 er i gang

Vi er nu godt i gang med TV-Brandingkampagnen på TV2, hvor vi skaber præference og interesse for Camping som ferieform i Danmark.

Første runde TV-spots består af to forskellige film. Denne kampagne følges op med Tv-spots og digitale kampagner hvor flere danske turistdestinationer samarbejde med os om et øget medietryk. Det samlede brandingbudget er derfor relativt stort. Se placeringsoversigten HER

TV-reklamerne har fokus på, at camping vækker længslen efter friheden, hylder naturen og de mange eventyr, den byder på og ære nærværet, som campingferien om noget leverer gang på gang.

Fakta om vores første runde af TV-kampagnen

  • TV-kampagnen afvikles i uge 16-17
  • Kampagnen vises på : TV2, TV2 Charlie, TV2 Fri, TV2 Sport – disse stationer passer godt til vores brand, budskab og målgruppe
  • Vi viser 2 forskellige udgaver af vores nye TV-spots - “Camping - Ferien er nær”
  • Alene i løbet af de første to uger vil 2.430.000 personer over 18 år, se vores kampagne – det er hele 54% af alle over 18 år i Danmark
  • Alle disse mennesker vil se vores TV-spots 5,1 gang hver i gns.- så vi sikre, at de både husker og forstår vores budskab, og
    til sidst booker deres campingferie i Danmark

Der er noget at glæde sig til 😊.